Friday 14 October 2016

Cactus Pin Cushion

Hye!!! Lama sungguh aku tak update di sini kan? Seboklah katakan... Aku nak kongsikan gambar pin cushion yang telah aku buat beberapa minggu yang lepas..

 Ini Cactus Pin Cushion. Mula-mula dia keseorangan!

Kemudian, diciptakan seorang kawan untuk bermain-main dengannya...ahaks!

"Awak! Acik Yuyun dah tutup lampulah... Dia suruh kita tidurlah tu.. Kita sambung borak esok je lah ye?"
"Erkkk...ok...selamat malam ye!"

Persahabatan mereka sangat akrab..sehinggakan nak mengurat pun bersama-sama..hehehe...


Cerita seterusnya? Bersambung.................. kikikiki

Oklah...Actually aku nak beritahu kepada korang, yang badan dia diperbuat daripada kitchen roll tissue yang tidak digunakan lagi. Hiaslah badan dia dengan apa saja...perca kain ke..riben ke..tapi aku gunakan jute twine.. :)

Aku ingat aku nak jual pin cushion ni.. Ada sesiapa yang berminat tak agaknya???




No comments:

Post a Comment

Popular Posts